Σε μια πρόσφατη συζήτηση, που είχα με ένα συνάδελφο για το
μέλλον μας, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ως υπάλληλοι δεν μπορούμε να
ελπίζουμε σε κάτι περισσότερο πέρα από το αναμενόμενο.
Η επιχειρηματικότητα είναι ίσως η μοναδική λύση για να
θωρακιστεί κάποιος απέναντι στη Κρίση.
Ποια επιχειρηματικότητα όμως; Μα φυσικά αυτή, που
διακατέχεται από καινοτομία και δημιουργικότητα. Καταλήξαμε λοιπόν στο
συμπέρασμα, ότι πολλές φορές ένα success story δεν απαιτεί μεγάλο κεφάλαιο ή
πολύπλοκο business plan, αλλά μια πολύ απλή και έξυπνη ιδέα.
Μετά από μια μίνι έρευνα στο διαδίκτυο εντοπίσαμε μια ιδέα η
οποία μας κατέπληξε. Μας κατέπληξε γιατί χωρίς να μπορούμε να γνωρίζουμε πολλά
σχετικά με τη φύση της επιχείρησης, φαίνεται ότι στηρίζεται περισσότερο στη
καινοτομία και στη δημιουργική σκέψη των εμπνευστών της παρά σε μεγάλα
κεφάλαια. Πρόκειται για την ιστοσελίδα "Γίνε αγρότης"
http://www.gineagrotis.gr/ όπου ο χρήστης επιλέγει την «έκτασή του» και τα
βιολογικά λαχανικά που θέλει μέσα από μια λίστα, η οποία περιλαμβάνει
φωτογραφίες των διαθέσιμων κτημάτων καθώς και πληροφορίες για την τοποθεσία και
τους ιδιοκτήτες τους. Ο αγρότης τα καλλιεργεί και του τα στέλνει ανά εβδομάδα
στο σπίτι του για έναν χρόνο. Αποφεύγονται έτσι οι μεσάζοντες και πέφτουν οι
τιμές. Κάτι παρόμοιο με το κίνημα της πατάτας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου